Sunday, May 22, 2005

The End

De seconden tikken de laatste uren weg.
Het is voorbij, het zit erop.

ik heb de laatste tijd mijn blog een beetje verwaarloosd (sorry mam!)en ik ben niet van plan dat in deze laatste post nog goed te maken...

Ik ben te moe en ik moet echt gaan slapen. ik kan alleen maar zeggen: ik ben gegaan en ik heb er geen spijt van. mooier kan het niet. Dubbel positief

De koffers zijn inmiddels gepakt en mijn bagage is letterlijk en misschien ook wel figuurlijk verdubbeld.

Mijn tijd in Texas is een nuttige tijd geweest. Buiten het feit dat ik hier op veel vlakken veel geleerd heb, is de ervaring op zich zeker aan te raden. Texas is echter niet mijn ding en ik ben ook zeker niet van plan hier ooit nog terug te komen (HA). Been there done that.

ik hoop dat iedereen die mijn stukjes af en toe las zich er een beetje mee vermaakt heeft. voor mij is het in ieder geval zeer leuk geweest om mijn ervaringen op te schrijven.

rest mij nog een ding

MAZZEL

tot in Nederland en dan voornamelijk het Leidsche