Tuesday, April 26, 2005

Dinsdag 27 april - CTRL ALT DEL

Dinsdag 27 april

Vanmorgen vroeg opgestaan. De planning vandaag: werken aan mijn paper en laatste college capital punishment volgen.

S’ morgens een afspraak gemaakt bij de mevrouw van het writing center om mijn paper door te spreken. Ze mailt terug dat ze me ingeroosterd heeft voor morgen, omdat ik zo vriendelijk ben geweest om haar te mailen dat ‘any time’ wat mij betreft ok is, zie ik haar om 8:30. Jeeeeeeeeuh

De dag was verder niet veel bijzonders, de tijd vliegt niet echt en het paper komt me ondertussen mijn neus uit (hoewel de materie wel interessant is). Het is nu half 12 en heb bij elkaar meer dan 10 uur achter de computer gezeten. Schrijven, herschrijven, wissen en nog maar eens schrijven is de procedure. Het gaat zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Tijd om te gaan slapen, morgen vroeg eruit. Een nieuwe Texaanse dag tegemoet, de zon komt hier op aan de recherkant.