Monday, April 11, 2005

Maandag 11 april - Change of plans

Maandag 11 april

18 mei loopt het huurcontract bij Laurel af in verband met het einde van het semester. De huur vanaf dan is de eerste dagen 10 dollar per dag en na die 7 dagen wordt het 35 dollar per dag… een dure grap dus.
In principe zou ik 3 juni het vliegtuig nemen terug naar huis.
Zoals u als lezer waarschijnlijk wel duidelijk is geworden de afgelopen periode heb ik het wel een beetje gehad met Texas. Dit, plus het feit dat ik de verjaardag van Jorien zou missen als ik volgens plan zou vertrekken, heeft mij doen besluiten de plannen redelijk rigoureus te wijzigen. Ik heb het vliegtuigticket voor 3 juni gecancelled en in plaats daarvan een ander ticket geboekt (ook een dure grap overigens). Maar wat belangrijker is: 24 mei ben ik thuis!

Mijn ouders waren al enige tijd op de hoogte van dit voornemen maar de rest van de wereld wist nog niets. In eerste instantie was het de bedoeling om niets tegen Jorien te zeggen totdat ik in het vliegtuig zou zitten. Op aanraden van mijn zeer gewaardeerde vader, “ dat kan d’r hart niet aan…” heb ik besloten het vandaag maar gewoon te zeggen. Skype en webcam aan en een staaltje onvervalschte emo tv was mijn deel. De techniek staat voor niets.

Enfin, de rest van de dag met een big smile rondgelopen.