Saturday, April 23, 2005

Zaterdag 23 april - Uberhippe shoes

Zaterdag 23 april

Na de overdonderende stilte van de afgelopen dagen hier nog even een woordje van mij. Terwijl de broeders zich laven aan bier en voetbal in het verre Portugal zit in hier in een kamertje in Austin te zwoegen achter de computer. De afgelopen dagen doorgebracht met met name één ding; het produceren van een paper van 20 pagina’s. Normaal gesproken schud je zoiets even uit de spreekwoordelijke mouw. De zaken liggen hier in Austin echter wat anders. Terwijl de eekhoorns elkaar buiten afmaken. De kakkerlakken een poging doen mijn kamer te bestormen en het andere ongedierte onrustig rondflieberd, worstel ik mij door stapels overheidspapieren op zoek naar objectieve informatie over de rekrutering van terroristen in correctionele instituties. Eens in de zoveel uur wordt er hier en daar een uitstapje gemaakt naar links en rechtsextremistische sites. De wereld wordt er niet vrolijker op. In Austin begint langzamerhand de hitte steeds meer overhand te krijgen. Samen met de hoge luchtvochtigheid maakt dit niet het meest perfecte leefklimaat. De dagen worden doorbroken door een uurtje sport hier en daar, een filmpje en de gebruikelijke (slechte maaltijden). Gister op de drag een paar schoenen gekocht (vlammen op de zijkant). Vanavond naar een Turks restaurant met live muziek en buikdanseressen. Een heerlijk stukje bijna Europeesch vermaak. De regelmaat van mij posten is wat teruggeschroefd omdat ik niet elke dag meer iets te vertellen heb. Het aftellen is nog niet begonnen. Over een paar weken weer thuis. Jeeeeeeeeeuh

hehe.