Thursday, April 07, 2005

Donderdag 7 april - Ipod Shuffle

Na een korte ochtend vol studievertier aan het koken geslagen. De meeste recepten van mijn heb ik in het begin van Allrecipes.com geplukt. Ik vind het eigenlijk niet leuk om van een recept te koken vandaar dat ik vandaag maar een maaltijd in elkaar klooi. De falafel is al een stuk beter door toevoeging van wat andere ingredienten.
Om half 2 stopt er een vrachtwagen van de FedEx voor de deur. De bezorgmeneer heeft een pakje bij zich voor mij. Mijn Ipod Shuffle is eindelijk gearriveerd! 22 gram zwaar, en niet veel groter dan een pakje kauwgom. Opslagcapaciteit is 1GB (en toch zo licht, Ongelooflijk!). Genoeg ruimte voor in totaal zo’n 240 nummers. Het installeren duurt niet langer dan 5 minuten, na 4 uur is het kleinood opgeladen. Ben nu al verslaafd aan dit stukje design. Het is verbazingwekkend hoe goed het geluid is. Er zit geen schermpje op dus het blijft een verrassing wat het volgende nummer is. Het luisteren naar de shuffle is enigszins vergelijkbaar met het luisteren naar een radiostation. Maar dan wel radiostation dat erg goede muziek draait maar geen jengelende dj’s en reclames heeft. Ideaal (einde reclameblok.

Na het koken niet veel meer gedaan. Nog even naar de BB geweest om een filmpje te huren. Morgen weer vroeg aan de papers.