Friday, March 25, 2005

Vrijdag 25 maart - Zaza's in Zooland

Vrijdag 25 maart

De dag gestart met flinke koppijn. Geen kater, maar de naweeën van de rodeo van gisteravond. Die stomme beesten met hun hooi ook. Ik begrijp het niet, ik begrijp niet waarom mensen wel doorgeëvolueerd zijn en dientengevolge gebruik maken van parket en marmer om de grond mee te bekleden. Zo niet de Koeien. Koeien zijn sinds de geboorte van een timmerman stil blijven staan in hun ontwikkeling. het bewijs: ze gooien nog steeds stro en hooi op de vloer. Als gevolg hiervan zit mijn hoofd totaal verstopt
Stomme beesten, ook in Texas.

De dag brengt verder weinig bijzonders. S’avonds een kleine tornado waarschuwing; het ding (annabel) heeft de grond echter niet geraakt. De bijproducten van de zwevende tornado: wind en een flinke (Texaans flinke) hoosbui. Tezamen verstoren zij de opmars van een legertje zaza’s voor mijn deur. Kakkerlakken zo groot als mijn duim. Het wordt weer warmer weer dus de gezelschapsdiertjes komen uit alle hoeken en gaten gekropen en zij bewegen zich als in groepjes door de straten van Austin.
Had ik al verteld dat ze ook kunnen vliegen? Interessante diertjes…

S'avonds Zoolander gekeken.

"I wasn't like every other kid, you know, who dreams about being an astronaut, I was always more interested in what bark was made out of on a tree. Richard Gere's a real hero of mine. Sting. Sting would be another person who's a hero. The music he's created over the years, I don't really listen to it, but the fact that he's making it, I respect that. I care desperately about what I do. Do I know what product I'm selling? No. Do I know what I'm doing today? No. But I'm here, and I'm gonna give it my best shot."

-Hansel-