Wednesday, March 23, 2005

Woensdag 23 maart - Correctional Management and the recruitment of potential terrorists in correctional facilities

Woensdag 23 maart

Langzamerhand begin ik meer vat te krijgen op het paper dat ik voor Deitch moet schrijven. De voorlopige werktitel:

Correctional Management and the recruitment of potential terrorists in correctional facilities
(feel free to email me if you have information about this topic)

Meer en meer literatuur komt bovendrijven. Ik heb zowaar twee boeken die inhoudelijk aansluiten op mijn onderwerp.
Het paper (volgens Word is het de,maar ik blijf halsstarrig vasthouden aan het) hoeft slechts 25 pagina’s te tellen. Qua omvang te vergelijken met een kleine scriptie dus.
Ik heb me vandaag voornamelijk beziggehouden met het opzetten van schema’s die beschrijven hoe mijn paper er uit gaat zien. Ik schrijf in mijn hoofd en probeer het dan op papier te knallen. Het denken in het engels gaat me gelukkig wel steeds makkelijker af, dat weekje in de Lower canyons heeft in die zin zeker zin gehad. Morgenochten een afspraak met Deitch om de voortgang te bespreken. Ze zit er bovenop, wat zeker wel prettig werkt.
Verdere hoogtepunten vandaag: het college van Dix en een bezoekje aan de Blockbuster.
De Blockbuster is een videotheek (keten) die op dit moment een geweldige actie heeft lopen; onbeperkt films huren voor slecht 10 dollar deze maand. Ideaal! The Return of the King ligt op dit moment in de dvd speler. Die 10 dollar ga ik volledig uitmelken. Ik zit nu op ongeveer een dollar per film…