Saturday, February 19, 2005

Vrijdag 18 februari -

Vrijdag 18 februari

Er is een hele hoop gebeurt vandaag. Maar ik ben heel erg moe op het moment en enigszins gedeprimeerd. Kreeg vandaag een uitzettingsbevel voor mijn kamer. Ik moet er maandag voor 12 uur s’nachts uit zijn. Niet echt wat aan de hand, het is een deel van een maandenlange standaardprocedure. Het kantoor van collegehouses is helaas pas maandag weer open. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de cheque van de huur, de huur is nog steeds niet afgeschreven van mijn rekening. Maar volgens de postbank kan dat 3 tot 4 weken duren met een bankcheque… het is inmiddels al wel meer dan 4 weken geleden dat ik de bankcheque heb afgeleverd bij collegehouses. Geld met spoed overmaken kan, maar dat gaat me ongeveer 80 euro kosten… maandag weet ik meer.
Ik heb me inmiddels al één ding voorgenomen: de postbank is een klant kwijt wanneer ik terug kom uit Texas…
Kap er mee voor vandaag.