Wednesday, February 09, 2005

Woensdag 9 februari

Woensdag 9 februari
Relatief rustige dag vandaag. Veel gestudeerd en s’avonds 2 uur fitnessen.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat redenering van gister, over het openbaar vervoer en de mensen die van het openbaar vervoer gebruik maken, klopt…
Johanna, een meisje hier uit huis, verklaard me ongeveer voor gek wanneer ze hoort dat we zaterdag met de Greyhound naar San Marcos gaan. Op mijn: waarom? Geeft ze precies de redenering die ik gister min of meer voor de grap heb opgeschreven. Alle mensen in Texas hebben een auto en als ze geen auto hebben dan is er iets met ze aan de hand. Af en toe zit het leven erg eenvoudig in elkaar.
Ach, het is nooit te laat om interessante mensen te ontmoeten. En als aanstaande criminoloog gaat dit dan ook de rit van mijn leven worden. Let’s meet those scary people!
Ik ga slapen, heb nu al spierpijn…