Saturday, February 26, 2005

Vrijdag 25 februari - drink and drunk

Vrijdag 25 februari

Vandaag lekker kunnen uitslapen. Het college van Dix viel uit. Ik heb het ontbijt en de lunch vandaag helaas gemist, al denk ik niet dat er veel te missen was.
Vandaag veel gestudeerd en geschreven aan de twee papers voor capital punishment en criminal justice policies. S’avonds hebben we een klein huisfeestje. Best gezellig, maar het blijft een raar gezelschap die Amerikanen. Iedereen krijgt een cup aan het begin van de avond. Gedurende de hele avond een rondgang gemaakt langs de verschillende kamers. Bij iedere kamer werden de cups gevuld met alcoholhoudende dranken. De meeste huisgenoten zijn niets gewend qua alcoholica en gingen zich hier dientengevolge dan ook naar gedragen. Ik heb me aardig ingehouden. Ik heb morgen zeker geen kater.

Onderstaand wat beeldmateriaal. Één goede nacht gewenst…