Monday, February 28, 2005

Maandag 28 februari - bureaucratie

Maandag 28 februari
Vanmorgen vroeg opgestaan om na te gaan of een zekere instelling die eigenlijk geen bank mag worden genoemd haar werk wel naar behoren had gedaan. Via de elektronische snelweg, het blijft een zegen, naar de toestand van mijn rekening gekeken. Het bedrag van de huur was afgeschreven ten behoeve van college houses. inc. Zou het dan eindelijk goed zijn gegaan? Het blijft echter afwachten. Ik heb inmiddels de mensen van kantoor hier op de hoogte gebracht. Helaas heb ik nog niets van ze gehoord maar ik denk dat het wel goed zit…
Voor het college van Deitch s’middags, eerst nog even kopietjes gemaakt van wat verzekeringspapieren in de Dobby Mall. Vrijdag staat de trip naar Huntsville op het programma. Als ik daar word omgelegd door een of andere doorgedraaide retarded inmate is het altijd prettig om te weten dat ik goed verzekerd ben… Zolang je je maar aan de dresscode houdt schijnt alles goed te komen.

Het college van Deitch is wederom behoorlijk intensief, lees vermoeiend. Elke weerk extreem veel voorbereidend werk voor elk college. Ondanks de stapels literatuur blijft het echter moeilijk om de discussie tijdens het college op gang te brengen en te houden. Iedereen is het altijd wel enigszins met elkaar eens. Maartje probeert het nog even met de mededeling dat het een goed idee zou zijn als Texas drugs en prostitutie legaliseert, teneinde de druk op het gevangeniswezen te verlichten. Het gevolg is dat de biblebelt mevrouw rechts van ons ongeveer in de stuipen schiet en de mededeling doet dat zij zich daar toch wel erg oncomfortabel bij zou voelen. Het is echter een kleine rimpeling in de grote oceaan van consensus…

S’avonds huisvergadering. Belangrijkste punt op de agenda: het eten. Uiteindelijke conclusie onbekend… om 9 uur nog anderhalf uur naar de gym geweest (of beter gezegd; één aflevering van CSI Miami). Daarna nog wat gestudeerd.