Wednesday, February 23, 2005

Woensdag 24 februari - Trouble in Paradise

Woensdag 24 februari

Vanmorgen te vroeg uit bed. Ik had me een uur vergist. Maar het is eigenlijk best wel lekker als je dag ‘zomaar’ een uur langer is.
Gelijk op internet gekeken hoe het met de overschrijfkaart inclusief de 47$ aan postzegels gesteld is. Via het UPS trackingsysteem kom ik erachter dat de envelop inmiddels gearriveerd is in Köln (Koeln). Ik vermoed dat de mensen van UPS de envelop vanuit Köln vervolgens doorsturen naar Arnhem waar een zeker kantoor van een niet nader te noemen instantie zich mogelijkerwijs zou kunnen bevinden. Het blijft echter spannend, je weet het immers maar nooit met zekere niet nader bij naam te noemen instanties die zich mogelijkerwijs in Arnhem zouden kunnen bevinden.
Helaas heeft de UPS postbeambte niet helemaal goed gelezen wat er op het bezorgformulier staat. Mijn pakketje is op weg naar Arnthem (sic). Ik hoop maar dat de Nederlandse UPS-ers beter kunnen lezen… Arnhem, A-r-n-h-em... Ik vermoed dat er een complot is tussen UPS en een zekere niet nader bij naam te noemen instantie die zich mogelijkerwijs in Arnhem zou kunnen bevinden

S’morgens eerst college van Dix. Prima te volgen met wederom grappige momenten.

Na het college op weg om het volgende probleem op te lossen. Ik ga er m’n beroep maar van maken…
Gister stond er op mijn voicemail een bericht van het utrec sportcenter. Er was iets mis met de formulieren voor de canoe-trip. Fijn. Als er iets is dat ik na deze vijf maanden niet meer kan zien, afgezien van de postbank, zijn het wel formulieren. Als ik elk formulier dat ik tot nu toe heb moeten invullen zou moeten opeten zou ik niet vijf kilo afgevallen zijn maar tien kilo aangekomen. Leve de bureaucratie. Waar kan ik me aanmelden voor de revolutie?
Het probleem (zoekgeraakte formulieren) binnen enkele minuten en met twee mailtjes opgelost. De student is hier klant en de klant is koning. Ideaal.

S’avonds nog naar een lezing geweest over bacteriën die diaree veroorzaken. Ik dacht dat het eigenlijk over ebola zou gaan. Toch nog schokkende verhalen over girlscouts en ongepasteuriseerde appelsap.
Rond een uur of 10 nog een uurtje wezen sporten. Gewerkt aan een paper, geklooid aan de blog en buiten in de open lucht gezeten. Bas vermaakt zich wel in Texas…